ankiewalvis.reismee.nl

SAMBURU NATIONAL RESERVE

Tijdens mijn reis door het Noorden van Centraal Kenia zit ik in mooie resorts en ik verwacht beter internet te hebben, dus ik ga weer foto's plaatsen. Nu heb ik game drives ( game is wild, geen spelletje, hoewel zou vroeger het schieten op het wild als spel bekeken zijn??????) gemaakt in het wel bekende SAMBURU NATIONAL RESERVE. Mijn Resort ligt in het SHABA RESERVE, dat er vlak naast ligt, maar over deze wegen wel driekwartier rijden naar de ingang van Samburu. SAMBURU NATIONAL RESERVE zelf is in de breedte 30 km rijden. De dieren, die je hier speciaal ziet, ga ik foto's van laten zien. Veel plezier en liefs van @nkie

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie