ankiewalvis.reismee.nl

Amboseli National Park in Kenia

Vier dagen heb ik hier gamedrives mogen maken. Ik voelde mij een geluksvogel, omdat ik zoveel moois en speciaals zag. Amboseli is bekend, omdat er veel olifanten zijn. Als je katachtigen wilt zien wordt het niet aangereden en ik heb 2 dagen een familie leeuwen gevolgd. Veel mooie vogels van allerlei pluimage en zoogdieren van wildebeest tot nijlpaard van aap tot giraf. Ik ga dus proberen wat foto's te plaatsen. Liefs @nkie ps maar een paar foto's gelukt ,ik blijf proberen

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie