ankiewalvis.reismee.nl

Naboisho Conservancy 4e en laatste week jan 2017

Ja, mijn laatste week hier is ook omgevlogen.  Woensdag vlieg ik naar Mozambique. Komende dagen komt mijn verhaal nog wel, maar nu ik nog goed internet heb, eerst de foto's. Een paar van mijn dagtocht naar de Masai Mara Reserve en verder niet alleen welpjes, maar ook andere dieren voor de afwisseling en omdat sommigen niet zo dol op welpjes zijn als ik.Geniet ze!P.S. het uploaded gaat heel moeizaam, dus misschien staan er foto's dubbel op en niet allen, die ik erop wil hebben.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie