ankiewalvis.reismee.nl

Jonge dieren in 2019

Tja, ik kan het niet laten. Een apart hoofdstuk over de jonge dieren, die ik hier zie. In de komende weken zal ik dit hoofdstuk aanvullen, als ik nieuwe soorten zie. Dus als je kleintjes wilt zien kijk dan nog eens in dit hoofdstuk . Je krijgt nl geen email, als ik hoofdstukken aanvul, zoals ik ook net gedaan heb met het Mara verhaal over de leeuwin en de hyena's, dat ik aan het hoofdstuk" Leeuwen verhalen" heb toegevoegd. Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik. Knuffels @nkie

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie