ankiewalvis.reismee.nl

terug in Oman

Lieve Lezers,

Moet er wel aan wennen, dat iedereen mijn log kan lezen.......Roland amsterdam ken ik niet eens..........

Ja, ik ben weer terug in Khasab, alsof ik niet weg geweest ben, temperatuur is wel koeler.

Veel gebeurd in de laatste maand.......niet veel van de geadresserden weten het nog niet, maar op 19 okt is mijn moeder overleden.

Voor mij niet onverwachts, maar wel sneller dan ik dacht. Gelukkig heb ik nog een dag of vijf met haar samen gehad en toen was het klaar voor haar.Ze wilde niet meer en met moeite hebben we elkaar laten gaan.Het was goed. Daarna was ik heel blij met alle steun, die ik heb gekregen, echt geweldig.Hoewel het in deze tijd hier druk is, was zij zo lief om het voor me te gaan regelen en gister heb ik het vliegtuig naar Dubai genomen.

Vannacht aangekomen en vandaag al lekker in de zon gelegen.Ik ga genieten boven en onder water, dus jullie horen weer van me.

Liefs @nkie

Reacties

Reacties

herma

geniet van alles, lieve Ankie!

car

een hele goed tijd Ank. Take care.

Yatri

Lieve meid,

Ik hou nog steeds van je en wens je heel veel sterkte.

In Licht en Liefde, Yatri

monique

Hoi lieve Ankie,

Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen en inmiddels zéker alweer menig mooi uurtje onder water zal hebben doorgebracht.
Geniet van alles én van het weer want hier komt, als we de voorspellingen mogen geloven, de winter als zéér binnenkort deze kant op!!
Dat wordt mutsen, warme laarzen en handschoenen aan in het DH!

Lieve groeten, ook van Jouke, Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!