goed aangekomen in Guayaquil

Lieve Allemaal,

daar ben ik al en al diverse goede wensen, dank je wel!

Een zeer voorspoedige reis.........negen en eenhalf uur naar Bonaire, het was negen jaar geleden voor het laatst, maar mooie herinneringen................en maar twee en een half uur naar Equador. Ik heb wel 18 uur nacht gehad en reisde met de volle maan mee, redelijk goed geslapen, dus leek snel te gaan.

Op vliegveld van Guayaquil werd ik verwelkomd door.............dolfijnen.........nee niet de echte, maar ze zaten op de glazen ramen geplakt........deze reis kan al niet meer stuk!!!!!!

Om acht uur (14.00 uur,jullie tijd) kwam ik in het hotel aan, te vroeg om al een kamer te krijgen en toen werd me internet tijd aangeboden...........dus maak ik van de gelgenheid gebruik, weten jullie in elk geval dat ik in Equador zit!

Morgen vlieg ik naar de galapagos eilanden, waar ik meteen de boot Letty ( kreeg net welkomstbriefje) op ga, dus dan zal levensteken wel iets langer duren......

Hier is het nu 24 graden, dus ik deel wat warmte met jullie,

Veel liefs @nkie

jelly

Mooi dat gaat goed!
Zat ik maar in de warmte met al die spierpijnen die ik op het moment heb.
Ga de haard maar hard stoken.

Liefs en een goed voortzetting van de reis.

Jelly

Monique Schotel

Lieve Ankie,
We blijven je graag op de voet volgen. Geniet van elk moment en rust nu lekker uit voordat het grote avontuur begint.
Lieve groeten

Karmijn

Lieve Ankie,
Haha, de mensen in het vliegtuig hadden al rekening gehouden met jouw grote liefde! Alles wat in het water leeft!

In je mail stond een link naar de site www.ankiewalvis.resimee.nl, maar het moet zonder die www ervoor... Dus nu kan ik je blog wel bekijken!

Liefs en geniet!

Martie en Tiny

Hallo Ankie,

Lekker genieten tijdens je droomreis!
We zullen snel een afspraak maken om de foto's te komen kijken.