ankiewalvis.reismee.nl

tsunami

lieve allen, ik ben goed van de duikboot afgekomen en de volgende dag naar het eiland Isabella gegaan. het plan was om vandaag terug te gaan naar mijn hotel Silberstein op Santa Cruz, waar mijn spullen zijn, maar er is hier een tsunami alert.

Japan is getroffen door een tsunami zag ik op tv en ook al zit er een hele oceaan tussen, met maakt hier alles in orde, voor zover dat kan. het is hier nu 9.15 uur en om 12 uur worden we geevacueerd naar hoger deel vd vulkaan op het eiland.

Ik denk positief en hoop vooral ook voor de mensen hiet dat het mee gaat vallen.

moet nu stoppen, jullie horen van me zodra het weer kan.

ik houd van avontuur, maar dit hoeft toch niet.......

liefs @nkie

Reacties

Reacties

jelly

lieve Ankie,

Zie je hotmail voor mijn bericht.
Nogmaals sterkte.

Liefs,

Jelly

ellis van ramesdonk

Lieve schat, M'n moeder heeft al een vriendin van je gebeld om te vragen of het wel goed gaat met je. Heb haar net je bericht doorgebeld. Ze schijnt nu geheel gerustgesteld te zijn. Ik denk echter dat het nog voor je moet beginnen. Op TV is het een gigantisch drama. Ga maar zo hoog mogelijk zitten, we denken allemaal aan je. Liefs, E

Monique

Lieve Ankie, wij denken aan je en hopen dat de voorzorgsmaatregelen die, gelukkig!, getroffen worden voldoende zullen zijn en dat de kracht van het water verzwakt zal zijn tegen de tijd dat het "jouw" eiland bereikt. Kom heelhuids thuis!
Heel veel liefs van Jouke en Monique

herma

heel dicht bij je!
intens in gedachten bij je en wens je alle mogelijke sterkte en veiligheid.

Liefs Herma

willem en car

Wat een schrik! Take care en we hopen snel van je te horen!
Liefs van ons

Hidde en Bep

Las net je blog, was even schrikken. We hebben vrienden die daar met hun bootje zijn. Hou je haaks.
Groetjes en vel sterkte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!