ankiewalvis.reismee.nl

weer thuis en fotoreportage

Hallo allemaal, intussen ben ik sinds dinsdagochtend weer veilig thuis. Vandaag heb ik foto's geupload, zodat jullie een indruk van wat ik gezien heb kunnen krijgen.

De eerste week was fantastisch, alle eilanden met hun verschillende landschappen, de kennismaking met de de verschillende dieren en heel goede gidsen.

De duikweek was ook mooi, ik heb veel hamerhaaien gezien, daarvoor gaat men daarheen, er is niet veel koraal, wel veel grote scholen van allerlei vissen, van baracuda's tot de kleinste sardientjes.veel waterschildpadden, die altijd leuk zijn om te zien. de top duik was natuurlijk toen ik de scholen dolfijnen zag!!!!! De watertemperatuur viel me alles mee, 27 graden en slechts 2 duiken 19 graden!

Een volle dag en nacht hadden we storm, dus ik heb nog een keer vissen gevoerd, maar die nacht kwam een vogel bij me aan dek uitrusten.........ik was er stil van.....

De laatste dagen dacht ik nog wat uit te rusten, maar toen kwam de tsunami, die gelukkig daar meeviel, maar wat een ramp in Japan en nog alle gevolgen daarna..........

het was even spannend of ik het vliegtuig zou halen, maar alles is dus gelukt.

Het was een prachtige enerverende reis!

Ik hoop dat jullie ook wat meegenieten van de foto's.

veel liefs en dank voor jullie reacties, @nkie

Reacties

Reacties

Marion

Wat een gave (en herkenbare) foto's!!! Natuurlijk ben ik helemaal op de hoogte gehouden door Linda, die jouw vakantie per dag volgde! Heel leuk dat je Iwan hebt mogen ontmoeten... haha! Nog steeds die mooie rode croqs????? We spreken snel weer eens af om alle leuke herinneringen uit te wisselen!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!