ankiewalvis.reismee.nl

oost-west thuis best

Hoi,hoi,

wat is het toch leuk om jullie reacties en eigen reiservaringen te lezen! Dank!

Ik ben weer veilig terug in ons, onverwachts regenachtige landje na een hobbelige vlucht.De stewardess noemde het 'bubbly', ik denk dat ze tegelijk de champagne serveerde in de bussinessclass.......

Omdat Maria moest werken heb ik nog een nacht in een hotel in Chicago vertoeft, van waaruit ik makkelijker de stad kon verkennen. Goeie deal met toeristenbussen 'hop-on-hop-off' twee dagen de stad bekeken. het was bloedheet, maar de open dubbeldekker gaf verkoeling. Toen ik vertrok wist ik dus wat ik in Chicago graag wil doen, waar de musea, stranden en vooral alle parken zijn ;-)

Veel en mooie parken, waar in de zomer veel activiteiten zijn, gratis concerten, tuinen, festivals,sport en kinderactiviteiten. Ook de beroemde winkelstraat gezien en sinds kort staat Marilyn Monroe er in haar bekende pose als negen meter hoog standbeeld! Ik zal die foto nog toevoegen, zoals jullie zagen,lukte het me toch om de foto's te uploaden!

Even wat jetleg verwerken en alles is weer als vanouds,

nogmaals dank voor jullie reacties en liefs van @nkie

Rolien

Hoeveel uur vanuit Chicago? Die jetlag valt me behoorlijk tegen. Ik heb n springende orka gezien naast de boot 2x, wow!! helemaal aan t eind. moest ik even vertellen. ik wacht wel op die foto van n 9 meter hoge Marilyn Monroe

Rolien

o, ja, ik ben blond, zie m al, belachelijk!

linda

altijd blij als mensen weer veilig thuis komen.
Het was een slechte start maar volgens mij heb je het prima naar je zin gehad.
Ik vond het in ieder geval weer leuk om je avonturen te lezen.
Ga je dit ook vanuit Frankrijk doen???
liefs Linda