ankiewalvis.reismee.nl

tussendoor over de walvishaaien

Gisteren ben ik weer meegegaan om de walvishaaien te zien...........Nu snorklend en vanaf de boot zelf foto's te maken.............toen zag ik al de negatieve effecten van dit voeren......... met Kerst hebben we heel relaxed 70 min duik met soms vier haaien tegelijk gemaakt en je zag ze aldoor.....

Gisteren waren er wel twee keer zoveel duikboten, ze legden de boten in een rij om om de beurt te gaan, dus wilden het regelen, maar daar hield men zich niet aan........ verder waren er allerlei kleine prauwtjes, zelfs een vlot zag ik, met mensen, die niet het water in gingen of wel met snorkel...... een gekrioel van boten en mensen........ ik zag een haai zijn neus stoten en we zagen duikers de haaien aanraken, ook expres, terwijl ze dit verbieden......... Er waren maar twee haaien, dus de rest bleef gelukkig weg, maar de vissers beginnen ze wel te lokken met het voer.........ze varen stukje de zee op, voeren ze en lokken ze dan met voer naar de mensen toe........

Voor mij was dit dus de laatste keer............het is fijn dat de Filippino's geld kunnen verdienen, maar dit gaat weer ten koste vd dieren..............ik ga weer voor de toevallige ontmoetingen............al gebeurt dat nauwelijks, dat zijn dat de superdelux geluksmomenten!!!!!

Overigens was het erg gezellig met die laatste Ned man, Marcel, ik mis hem, maar hij heeft mij verlaten en hij had hier een vriendinnetje, die naar hem floot en ..sexy, sexy.......zei, overigens doet ze dat nog steeds................Wel heeft Marcel zijn mooie foto's bij me achtergelaten en daar kunnen jullie ook van genieten, zie walvishaaifoto's.

Gezellige jaarswisseling voor jullie en warme, natte ( het regent) omhelzing van mij!!!!!

Reacties

Reacties

Jw en Car

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een spectaculaire foto's! Maak er een mooie kalender 2012
van? Echt bijzonder!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanuit een druilerig Amsterdam wensen we jou ook
een heel mooi jaar toe met nieuwe avonturen Ank.
We gaan lekker uit eten bij restaurent Blauw als je
er weer bent. Voorlopig nog genieten daar! Veel liefs!

Karmijn

Lief Ankie!!
Fijn, als ik dit lees is het net of je even bij me bent...
Snel weer een keer skypen?
Kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!