ankiewalvis.reismee.nl

Veilig aangekomen in PARAMARIBO

Lieve Allemaal,

De KLM vlucht van Schiphol naar Paramaribo had behoorlijk wat turbulentie. De piloot zei, dat dat was om de reis "wat spannend" te maken. Enfin, hij kreeg applaus toe we veilig landden!

Na een uur met een busje door de zeer afwisselende omgeving kwam ik bij het Eco Resort in de stad aan, intussen was het zes uur lokale tijd. Het is hier 5 uur vroeger dan in Nederland.

De Reismee website heeft trouwens afgelopen zomer wat problemen gehad en zoals jullie kunnen zien zijn mijn verhalen van de laatste jaren verdwenen. Ze konden mijn foto's wel redden, maar de tekst niet. Die verhalen heb ik nog wel, maar ik zie het nut er niet van in om ze weer erop te zetten, dus ik zal alleen ,als ik tijd vind, wat tekst bij de foto's zetten.

Al met al heb ik even wat in het hotel gegeten, om 7 uur was het donker en ga langzaamaan mijn bed opzoeken. Morgen een bustocht door Paramaribo en in de avond dolfijnen zoeken.

Een heel nieuw land voor mij! Ik verheug me erop!

Veel liefs @nkie

Reacties

Reacties

Monique

Lieve Ankie, fijn alweer van je te horen dat je goed bent aangekomen.
Succes met dolfijnen zoeken en heel veel plezier! Liefs, ook van Jouke, Monique

Charlotte

Lieve Ank, fijn dat je veilig bent aangekomen, weliswaar met wat schudden. In gedachten reis ik met je mee in dit mooie land, heb er goede herinneringen aan.
Ga maar heerlijk genieten van alles, flora, fauna, mensen en eten. Liefs, Charlotte

jellylamsma

Lieve Ankie,

Fijn dat je veilig bent aangekomen,
Rust lekker uit en geniet ervan.

liefs,
Jelly

Karmijn

JEE!! Veilig en wel, voetjes op de grond en... avonturen op de loer! Ik ben benieuwd en mis je ook nu al een beetje. Knuffels!

Els Helmers

Lieve Ankie,
Heerlijk weer zo'n nieuw land ontdekken! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
Lieve groet, Els

suus

Lieve ank! Weer een nieuw avontuur! Wauw geniet! Liefs suys

yvonne

Fijn dat je veilig bent geland, hoop dat de bacht bere is gegaan dan de vorige nacht, en hoe is het met je keel.
Liefs van Jan en Yvonne

yvonne

de nacht

Car

Hoe gaat het met je ontdekkingsreis? Ik ben benieuwd
naar je ervaringen. Is je hotel fijn? En hoe smaakt
de rijst met kouseband?
Fijne dagen met mooi weer wensen wij jou!
Tot mails, veel liefs, Willem en Car

atty

Hola Ankie! Wat een heerlijke verhalen, zie het allemaal voor me. Geniet ervan, heel veel (reis) plezier, ik blijf je volgen. X

Linda

Kan niet geloven dat je weeeeeeeer de hort op bent.
Ik wilde net wat afspreken voor ons jaarlijkse etentje.

heel veel plezier
liefs linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!