ankiewalvis.reismee.nl

Weer Thuis

Lieve mensen,

Nee, het is niet gelukt om op te knappen in Suriname. Vorig weekend ben ik terug naar Nederland gevlogen. Ook al zit je in een tropisch paradijs, als je je niet lekker voelt en alleen bent, is het toch fijner om naar huis te gaan, dus dat heb ik gedaan.

Intussen ben ik wel aan het opknappen en uit de onderzoeken en kweek is niets gekomen,

het blijft dus onbekend welk beestje mij zo geveld heeft.

Op mijn log ga ik nog foto's zetten van de vier geweldige dagen in Kabalebo voordat ik ziek werd. Ik hoop dat het gaat lukken.

Veel liefs en dank aan degenen, die reageerden, van @nkie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!