ankiewalvis.reismee.nl

Heel gezellig!

Vandaag heb ik mijn vrienden Karin en Joos naar de boot naar Muscat gebracht. Zij zijn me vier dagen komen op zoeken en gaan nu ongeveer dezelfde prachtige rondreis rond Muscat maken, die ik 2 jaar geleden heb gemaakt.

Het was erg gezellig. Ik heb ze alles hier kunnen laten zien. We zijn de bergen in geweest, in de regio rondgereden om het mooie uitzicht van het Najd fjord te zien, de rots tekeningen, het acacia park met de geiten, alles wat ik Karmijn ook heb laten zien. Natuurlijk een Dhow boot trip gemaakt en we hadden geluk met de dolfijnen. Er waren kleintjes geboren en die zwommen met hun ouders al net zo hard mee met de boot. Prachtig en ze hielden het heel lang vol, dus we hebben vreselijk veel foto’s gemaakt.

Alleen niet met de duikboot gaan snorkelen, want Karin heeft een bril, geen lenzen en heeft een duikbril met geslepen glazen nodig, maar die hadden we niet. Jammer genoeg hebben ze dus niet het mooie koraal en de prachtige vissen, ( en haaien ) gezien.

Vervelend was even dat ik een gat in de bumper van onze auto reed, met keren zag ik een metalen staaf niet en tegenwoordig zijn de bumpers van plastic.

Maar het heeft onze pret niet gedrukt, we hebben lekker rond gereden. Joos heeft ook Khasab op mijn fiets verkend.

Vorige week was er nog iets speciaals: zes Omani uit Khasab deden de Onder Water cursus, die je moet doen om duiker te worden en ze slaagden! Onze instructeurs Mat en Dennis hadden veel lol met ze want zelfs op de boot dansten ze van plezier, omdat ze het duiken zo leuk vonden en hadden genoten van wat ze onder water gezien hadden.

Ik ga proberen wat foto’s op mijn log te zetten van de groep, toen ze hun diploma gekregen hadden.

Het weer hier lijkt al warmer te worden, ik slaap niet de hele nacht onder een dekbed. In de ochtend is het snel warm en je kunt in de avond buiten eten met een vestje aan.

Heerlijk, van mij mag het zo blijven. Hopelijk wordt het zeewater dan ook niet kouder, nu is het water 23 graden, gaat net. Ik stuur jullie wat warmte.......

In de Villa nu meer gasten, dus ik ben lekker bezig.

Zo, jullie zijn weer op de hoogte, dank voor de trouwe reacties en veel liefs van @nkie

Reacties

Reacties

Bep de Vries

Geniet er maar van, hier is het koud en nat. Zijn lekker even naar Portugal geweest en gaan de 15e weer. Heerlijk.
Liefs Bep

hermahulscher@hetnet.nl

Lieve Ankie

Gezellig, je visite en heerlijk dat het warmer wordt.
Daar hebben we hier nog geen last van!

Liefs

Monique

Leuk weer van je te horen, lieve Ankie, en fijn dat je daar nog steeds zo geniet , niet op de laatste plaats van het lekkere weer!! Veel liefs, ook van Jouke, Monique

Car

Moge Ank! Het zonnetje schijnt en straks loop ik naar mijn Pilatesles. dat doet een mens goed! Wel erg koud dus
de muts gaat diep over de oren!
Wat gezellig dat je bezoek hebt gehad. En leuk om gezichten te zien bij je verhalen. Werkse vandaag met je gasten! Veel liefs!

Yvonne

Hoi Ankie leuk dat er vrienden op bezoek zijn geweest.
Wat een mooie foto met de kleine dolfijn.
Geniet nog maar , ik ben een beetje ziek maar gaat wel weer over.
Veel liefs Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!