ankiewalvis.reismee.nl

Vierde week naboisho

Lieve Allemaal,

Allereerst goed nieuws: de 2 kleine leeuwen welpjes blijken nog te leven!!!!! Via het Mara Predator project, die alle grote katten in de gaten houdt, hebben we dat gehoord. Het blijkt dat een paar bijna volwassen leeuwen van een andere troep ze probeerden te doden, maar ze zijn ontkomen en weer terug bij hun moeder. Wat een opluchting!!! Ik heb ze nog niet gezien, maar dit te weten doet al goed.

De groep bestond deze week uit 11 vrijwilligers. Dat is mij te veel, ik voel me dan verloren. Werd heen en weer geslingerd door me buitenstaander te voelen en dan weer wel contact te hebben. Het werk , data verzamelen, wordt verdeeld tussen iedereen, dus minder te doen. De mensen zijn nieuw, niet aan het systeem gewend, dus fouten maken is logisch en het werd niet gecontroleerd. Coordinator Caroline was 8 dagen vrij en gids Francis is niet echt goed in organiseren. Ik maak zelf ook fouten met de data, dus ik weet hoe moeilijk het is, maar het ziet er eenvoudig uit, dus men denkt ik doe dat wel even. Enfin, niet mijn beste week dus.

Wat nooit teleur stelt is de Natuur. Weer zoveel dieren en kleintjes gezien! Mooie zonsondergangen en volle maan gezien! Landschap is zo afwisselend qua vorm en kleur. Delen heel droog, bruin en als het lokaal heeft geregend weer groener. Veel leeuwen zien we. Niet weer een luipaard, wat de groep graag wil en ze hebben er al 2 gezien! Ik heb de foto's van deze week met verhalen al op mijn log gezet.

Op het moment regent het, maar veel zon en warmte gehad. Overdag lekker warm en 's nachts kouder, dus goed om te slapen. Zoals een" echte Nederlander" sluit ik af met het weer.

Veel liefs van @nkie


Reacties

Reacties

Herma

Super goed nieuws van de welpjes!
Sterk dat je , ondanks een minder gezellige periode, steeds de goede en positieve dingen kunt zien.
Liefs Herma

Monique

Je teleurstelling én je blijdschap over de twee leeuwtjes kan ik mij goed voorstellen en ik vind het flink van je dat je je steeds weer kan aanpassen aan de soms wat moeilijke situaties.
Fijn dat de natuur met ál die fantastische dieren je zoveel energie geeft! Ik geniet van je práchtige foto's!!
Veel liefs, Monique

Atty

Even een mindere week qua mensen & werk, maar wat heb je weer veel moois gezien! Prachtige foto's. Hier ook lekker weer haha. Liefs

Danielle

Lieve Ankie, ik lees mee! Fijn dit verslag en de goede foto s . Goed van jou! Liefs,
Danielle

Car

Geniet nog maar heel veel van de natuur Ank! Over een paar weekjes zien
we jou weer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!