ankiewalvis.reismee.nl

vertrek

Zo, gisteren nog ingesneeuwd, alsof ik toch al niet genoeg aan mijn hoofd had. Maar nog een gezellige middag met de kinderen gehad en buren, die me nog goede reis kwamen wensen, telefoontjes en kaarten. Mijn warme dank! Toen nog lopend ( overal files) naar Ineke om even te eten en te genieten van de mooie sneeuw, voor zover me dat lukte.

Nu ben ik klaar voor vertrek , China Air is met half uur vertraging geland, dus ik verwacht met niet veel vertraging te vertrekken.

Daaaag sneeuw, Hallooooo ZON!

Veel liefs @nkie

Reacties

Reacties

Karmijn

Hee lieve Ankie!

Ik wens je heel veel genieten toe! Lekker weg uit de kou, dat is ook niks voor jou!

Liefs Karmijn

waterman@yachtcontrol.nl

Hoi Ankie
Lekker genieten he
groetjes Hidde en Bep

jellylamsma@hotmail.com

Als je dit leest ben je in elk geval aangekomen in de door jou verlangde zon.Wij krijgen in het weekend nog heel veel sneeuw en het wordt morgen bitterkoud zeggen ze.Ik merk er niet zoveel van, want ik lig meestal in bed en kom niet buiten.(griep)
Welkom op Thailand en good luck op je reis.


liefs,
Jelly

Leone

Lieve Ankie!
Hoop dat je veilig ben aangekomen aan de andere kant van de wereld.
We hebben wel lekekr geruild, nu ik in de -15 en jij in de hitte!
Gelukkig maar, want deze kou is niet goed voor jou;)

geniet ervan! en je weet het.....ik houd je in de gaten;)

Liefs Leone

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!