ankiewalvis.reismee.nl

Pattaya

Lieve vrienden,

Wat enig om reacties te lezen! Ja, ik ben goed aangekomen. Precies op tijd zat ikin het vliegtuig,ondanks de sneeuw en toen anderhalf uur vertraging door begageproblemen en toen was onze starttijd verlopen, enfin ,goede vlucht van ruim10uur en kleine 2 uur met busje naar Pattaya ten zuiden van Bangkok. Om 11 uur in de ochtend was ik daar. Een groot flatgebouw hotel met alle voorzieningen. Mijn ogen kon ik toen niet meer open houden, dus siesta en daarna naar het zwembad voor de broodnodige zon. Eind vd middag de omgeving verkend, waarbij ik meteen in de roze buurt terecht kwam. Geen rode lampjes, maar bars met vele Thaise meisjes.Daar had ik over gelezen over Pattaya, nou ja, ik loop gewoon door . Geen probleem.

Heerlijk groente en rijst gegeten voor 4 euro, buikje (nou ja, buik,) vol. In bar van hotel nog naar muziek geluiterd met glas rode wijn, ook 4 euro........

Goed geslapen en vanmorgen voel ik me uitstekend, de no jetleg pillen hebben weer goed gewerkt ( weer dank voor de tip , Monique en Jouke).Verderop vekenning uit en internet winkel gevonden, zoals jullie merken. Telefoonwinkel nog niet gevonden., wel wasserijen en vele massagemogelijkheden. Leuk om zo rond te dolen, hoewel ik nu al zie dat Pattaya niet mijn keus zou zijn om lang te blijven.Te toeristisch, maar hier eindig ik ook mijn rondreis, dus kan wat baggage achterlaten.

Lees ik nu goed - 15 graden? zo blij dat ik hier ben, even jaloers maken, ik ga zo in bikini in de zon liggen.........

Ik stuur jullie veel warmte van binnen, veel liefs @nkie

Reacties

Reacties

willem en car

Lieve Ankie, goed om te horen dat de reis goed
is gegaan! Wij kijken uit over een bevroren Borneokade
en de sneeuwvlokken vallen alweer. Kan je nagaan
wat een verschil! Geniet maar lekker van de warmte!
Nog even relaxen voordat je rondreis begint.
Take care!
Veel liefs, Willem en Car

herma

Oei oei wat warm!! Zielig hoor, is het niet te heet?
Grapje, ik zou zo bij je willen zijn.
Fijn dat de reis zo goed gelopen is. Geniet ze!
Liefs Herma

Katinka

Goed om te horen dat de vlucht goed is gegaan en dat je goed bent aangekomen!!
Lekker genieten van alles joh!Echt heerlijk die temperatuur daar, vandaag is het echt behoorlijk koud!!!brrrrrr net naar de zwemles geweest en daarna sjaal en muts op.Wereld van verschil,jij in in bikini en moet het water in om af te koelen!!
Veel plezier en knuffel,
Katinka

jellylamsma@hotmail.com

Lieve Ankie,

Ik reageer maar direkt, want ik weet niet hoe lang je daar blijft.
Geniet maar lekker van al dat warms.
Hier is het anders mooi. Er komen koele sneeuwduinen aan enzo! Binnen is het een kwestie van stoken.

Liefs,

Jelly

Veronica

Lieve Ankie,

Leuk om je via dit reisblog te kunnen volgen! ..en fijn dat je heelhuids aangekomen bent. Het weer is hier zo bar wegens koude wind vandaag dat mensen afgeraden werd naar buiten te gaan als dit niet noodzakelijk is!!
Familiereunue-dag hebben we dus maar uitgesteld, zoals denk veel afspraken voor dit weekend in het land zullen zijn afgezegd!
Maar, t `wordt vast ook weer heel mooi met nieuwe sneeuw erbij.

Een warm zon-doorstoofd weekend en aangename start van je excursiereis toegewenst voor maandag!

liefs, Veronica

Astrid

-15 is het volgens mij niet, maar bar koud wel!
Ik heb net met de kinderwagen weer eens flink door de sneeuw geploegd (met een zo goed als gemummificeerd kind). Geniet maar flink van de zon!

Jouke en Monique

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen en dat de pillen hun werk weer hebben gedaan.
Geniet maar lekker van de warmte...wij zullen wel bibberen en glibberen!
Veel plezier, wij hebben het ook, door met je mee te reizen, lieve groeten, JoMo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!