ankiewalvis.reismee.nl

Chang Rai

Lieve Allemaal, erg drukke dagen, prachtige dingen gezien, gezellige mensen,geen tijd gehad om te schrijven, noch computer bij de hand. Nu wel, maar net gehoord, dat Mama naar ziekenhuis moet, dus kan me niet comcentreren. En kan niet in eigen reisblog komen om jullie reacties te lezen.Probeer het morgen weer, liefs @nkie

marlou

Ha Lieve Ankie, tja wat te zeggen...dit is niet wat ik je toewens, hoopt echt dat 't meevalt met je moeder en dat je kunt blijven genieten, want dat doe je volop uit je verhalen te lezen. Ik volg je met groot plezier, veel eigen herinneringen komen hierdoor ook weer boven. Ik vind dat je leuk schrijft en ben onder de indruk van je computervaardigheden...Nu lieverd ik hoop dat je "genietende" lijn zich voort mag/kan zetten, ik hou je log extra in de gaten en stuur je ondertussen alle liefs toe X LOu

Herma

Ik hoop van harte dat het niets ernstigs is met je moeder en dat je je reis ontspannen voort kunt zetten.
Liefs Herma

Katinka

Oh wat vervelend van je moeder, ik snap dat je je niet kunt concentreren, ik hoop niet dat het ernstig is en dat je verder kunt gaan genieten van je heerlijke vakantie!!!
Sterkte!l Liefs xxx Katinka

Hidde en Bep

Hoop dat het mee valt. Wij gaan morgen naar Jamaica en zijn daar ca woensdag. Houden je blog in de gaten. Liefs
Hidde en Bep