ankiewalvis.reismee.nl

terug in Jomtien

Lieve allen, vanuit de bergen gingen we in een propellervliegtuigje terug naar Chang Mai.Dat was leuk 25 min maar en lopen naar het vliegtuig, zoals in oude tijden. Daar weer een nacht in hetzelfde hotel en lekker bij het zwembad uitrusten en mijn was laten doen.In de nacht hadden we een grote hoosbui, met bakken uit de lucht, maar ik lag lekker in mijn bed.

Volgende dag een heerlijke oliemassage gehad van anderhalf uur, dat was beter dan de vorige. Nog even bij het zwembad en toen op weg naar het station, want van Chang Mai naar Bangkok gingen we met de nachttrein. Om half vijf vertrokken en de volgende ochtend om half zeven in Bangkok.Ik was benieuwd en het viel niet tegen. Stoelen staan twee aan twee naast het raam en zijn ong 55 cm breed, daarvan wordt het onderste bed gemaakt en daarboven wordt nog een bed uitgeklapt, keurige lakens en dekentje ,gordijntjes ervoor en je kon je bed in. Zeer comfortabel, zeker vergeleken met het vliegtuig. Natuurlijk lawaai en schudden, dus niet rustig slapen, maar het was te doen. Om 10 uur lag iedereen op bed en om half zes er weer uit. Was ook gezellig. Wc zo'n gat in de bodem, niet schoon, maar ik moest toch.

Ontbijt in een hotel en toen met de bus naar Jomtien, naar het hotel, waar ik begonnen was en mijn duikbagage weer vond. Dit hotel viel iedereen tegen, zeker na al het moois dat we gezien hadden ,is een hotel woontoren een afknapper en over de rosse buurt had ik ook al verteld aan jullie. Voor mij was het bekend, maar we begrijpen geen van allen hoe de reisorganisatie dit heeft uit kunnen kiezen, dat krijgen ze dus via de enquete nog te horen.

Zelf werd ik wel geveld door migraine, wat we niet verbaasde na het tempo van de reis. Is nog niet helemaal over, maar ik ga nog een massage laten doen.

Tot gauw , blijf reageren, is erg leuk en liefs @nkie

Reacties

Reacties

martha

lees net je nieuwe verhaal je bent ook on line 20.00uur bij jou als dit leest probeer skijpe no een keer

herma

Wat super dat ik vandaag je kaartje voor mijn verjaardag kreeg!
Minder super dat je migraine kreeg, en ik hoop dat dat over is als je dit leest. Je krijgt ook wel heel veel indrukken, zeg!!
Liefs Herma

Katinka

Hai Ankie,

Wat maak je toch veel mee, wel bijzonder allemaal hoor!Heel vervelend van je migraine hoop dat het nu helemaal over is en je weer lekker kunt gaan genieten van alles.Fijne tijd nog en tot horens weer
Liefs xxxx

gretha

hoi ankie, wat leuk je te volgen op je verdere reis.
wij vertrekken morgenavond richting huis.
we zijn al lekker verkleurd en houden rustige dagen, want thuis herneemt alles weer snel zijn drukke gangetje. liefs gretha en jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!