Southern Busstation ten westen van Bangkok

Lieve Allen onverwachts alle tijd om te computeren. Ik heb van morgen afscheid vd mensen genomen en de bus van Jomtien naar Bangkok.Ik dacht doe ik op tijd, want dan kan ik nog wat bekijken in bangkok . Het busstation ligt echter een uur bij Bangkok vandaan aan de westkant, dus ik neem de gok niet dat ik straks niet op tijd voor de bus naar het echte zuiden ben. Nu ga ik nl de appendix van Thailand besnuffelen. met de bus blijkt de beste optie naar Ranong, dat vlak onder de Birmese grens ligt aan de Andamanzee, volgende keer op het kaartje. Vandaar naar een klein eiland, dat me door Rolien is aan geraden.

De laatste dagen in Jomtien waren gezellig, wat rustig aan gedaan, wel uit eten met de Anita en Wim en gister ook Fenna en Nellie en Jan en Agnes.Gister met vijven ook een heerlijke dag aan het strand. met een speedboot naar een klein eiland en lekker gezwommen en gesnorkeld. Niet heel bijzondere vissen gezien,maar leuk om weer te doen. Wel gleed ik met opstaan uit en vannacht deed mijn arm pijn en dat met een steenje op mijn maag, zag het er vannacht niet rooskleurig uit. Maar.... de zon komt op en alles valt weer mee, dus ik ben wel op weg gegaan.

Trouwens de laatste twee weken heeft een virus door de groep getrokken en de meesten wel even geveld.Diarree en misselijk. Het eten lag het denk ik niet aan, want de mensen kregen het om de beurt, wel vervelend, want elke keer waren er een paar afwezig. Onze reisleider was echter MR Pil, want hij kwam elke morgen iedereen langs of je nog klachten had en hij heeft heel wat pillen kwijtgekund.

Gister verwerkte ik een mindere garnaal met een waterige substantie, maar bij mij werkt de 'resue remedie' altijd geweldig. Misschien vecht mijn maag nu wel met de virus, maar dat is goed voor mijn heupen, want het eten is te overvloedig en lekker geweest.

Even dit alles opslaan, want de tijd op de computer is bijna op. Knuffels voor nu @nkie