ankiewalvis.reismee.nl

Veilig thuisgekomen

Hallo Lieve Allemaal,

Ik ben weer thuis, veilig , maar niet helemaal wel, want heb nog pijn in mijn heup, maar daar wordt al meteen aan gewerkt.

De laatste dag in Bangkok was weer leuk. Jim Thomsonhuis mooi, veel antiek, mooie tuin. Hij was zijdehandelaar en er werden de prachtigste dingen van zijde verkocht.Niet voor mijn budget en ik zat toch al aan mijn gewichtstax.

Daarna de middag gezellig doorgebracht met Emelie ( op haar broer was ik als 9jarige verliefd) Wij kwamen elkaar 12 jaar geleden in Bonaire tegen, zien elkaar nauwelijks in Nederland en zijn dan weer tegelijk in Bangkok, wat kan het toch vreemd lopen. Na een massage hebben we met haar man Phil samen gegeten.Zij vertrokken met de bus naar Koh Tao en ik terug naar Nederland.

Goed geslapen in het vliegtuig door allelei pillen en Theo en Mieke stonden mij op te wachten op Schiphol om me thuis te brengen, waar kaartjes en bloembollen mij verwelkomden!

Intussen komt er alweer van alles op me af, dus ik moet oppassen om het lekkere gevoel bij me te houden.

Dank voor al jullie reacties, ik heb me zeker minder alleen gevoeld door met jullie te kunnen kletsen.

Heel veel liefs en tot ziens, @nkie

Reacties

Reacties

herma

Fijn dat je weer dichterbij bent(althans op de kaart gezien)

Liefs Herma

Katinka

Fijn dat je weer thuis bent, en fijn dat je zo heerlijk hebt genoten!
Beste met je heup en rustig aan!
Liefs Katinka xx

Suzan

Fijn dat je weer veilig en wel thuis ben, helaas van de heup. Maar gelukkig heb je daar al actie opgezet! Het zou wel ontzettend wennen zijn voor je hier!
Ik hoop je gauw weer eens te zien, mogelijk ben je er op de SAM dag? Heb genoten van je verhalen en belevenissen!
Hopelijk tot dan!
Liefs Suzan

Monique

Ik heb genoten van al je reisbelevenissen, fijn dat je weer heelhuids thuis bent.
Het zal je niet makkelijk vallen om weer te wennen na zo'n lange tijd, alleen al het verschil van temp.!!
Volgende week gaan wij weer samen naar het DH, daar verheug ik mij op maar ik spreek je nog voor die tijd.
Lieve groeten, Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!