ankiewalvis.reismee.nl

Oman-Khasab 4

Hoi, Ik ben aan het stoeien met de foto's, maar het is toch nog niet helemaal gelukt.

Weer twee dagen heerlijk gedoken. Gister allemaal nieuwe mensen in de villa en op de boot, zag er een beetje tegenop, maar bleken ook weer aardige mensen te zijn, dus genoeg te kletsen en informatie uit te wisselen. Nog twee dagen en dan, dinsdag ga ik naar Dubai, vanwaaruit ik in de nacht terugvlieg en woensdag weer thuis ben. De tijd blijft vliegen. Die sjeik en zijn broer heb ik niet gevonden...........

Ik hoop alles goed met jullie.Heel veel liefs @nkie

Reacties

Reacties

jelly

Lieve ankie,

Fijn dat je zo geniet.
Het vorige bericht heb ik niet gekregen, maar kon ik nu ophalen. Leuke foto's.
Ik kijk uit naar je terugkomst, lekker varen en vlinders en libellen bewonderen, De groene glazenmaker gesignaleerd!(2x) vrij veel atalanta's en kleine vossen. de dagpauwoog wil niet achterblijven.
Tot spoedig,
Liefs,
Jelly

Lilian en Erik

Hoi Ankie,

Fijn om te horen dat je nog steeds een mooie vakantie hebt! Wij zijn veilig aangekomen in Thailand; geen uitgebreid verhaal want die kan je lezen op http://peerenlil.waarbenjij.nu/.
Alvast een veilige reis terug, en tot over een tijdje!

liefs Lilian en Erik

Herma

Hoi

Mijn computer doet raar(wilde je berichtje niet openen) en ik ook, want zou gisteren naar Rome vliegen maar ben ziek geworden!
Hoop nu woensdag te gaan.
Goede terugreis!
Liefs Herma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!