ankiewalvis.reismee.nl

THE ARK EN LAKE NAKURU

Mijn reis ging verder naar het ALBEDARES gebergte, waar ik sliep in The Ark en vervolgens naar LAKE NAKURU, waar ik in het SAROVA LIONS HILL RESORT verbleef. Geen leeuw meer gezien, jammergenoeg, noch een luipaard, die daar zouden zijn. Het weer liet het ook een beetje afweten, meer bewolking en de dieren houden ook van zon, of projecteer ik nu???? Wel zeldzame dieren gezien, zoals de gestreepte hyena en zwart/witte Colobus apen. Veel neushoorns, ook de zwarte, die heel schuw zijn en zich in de bosjes verstoppen. Vandaag heb ik in Niarobi het olifanten weeshuis, opvang voor Rotschild giraffen en Karen Blixen huis/museum bekeken. Leuk allemaal. Morgen vlieg ik naar Zanzibar, een nieuw hoofdstuk, ik neem hier met weemoed afscheid, het zijn heerlijke weken geweest.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie