ankiewalvis.reismee.nl

Watamu bij Malindi Kerstweek 2020 Onderwater

Vandaag mijn laatste snorkel dag. Ik vertrok weer vroeger, het was eb en een gladde zee. Om 8:45 uur lag ik in het water. Geen boot te zien, maar intussen weet ik waar ik moet zijn. Meer zon, dus beter licht onder water, heerlijk, perfecte omstandigheden. Om 11 uur dacht ik " de zee is nog glad" rustig terugzwemmen en in een oogwenk was de wind er weer. Deze keer terug naar de kust gezwommen ipv tegen de stroming in, er waren zo'n zes boten gekomen en ik was tevreden. Wat een moois heb ik gezien! Een heleboel foto's hoop ik jullie te kunnen laten zien. Veel plezier en liefs van @nkie

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie