ankiewalvis.reismee.nl

Watamu en Amboseli Park

Eerst nog een paar foto's van het resort aan de kust. Daarna ging ik naar Amboseli Park dat naast de Kilimanjaro ligt. Daar ging ik met mijn 2 chauffeur/ gidsen op drive om dieren te spotten. Hun doel was altijd leeuwen vinden en dat lukte 2 keer. Je mag echter niet van de gebaande wegen af, dus ziet de leeuwen en andere dieren vaak van ver af. In Naboisho ben ik verwend, want als je iets ziet dan ga je er heen. al houd je wel voor de dieren gepaste afstand. Veel foto's zijn ook wat donker, want ik heb er veel bewolking gehad. Toch hoop ik dat jullie er met plezier naar kijken. Liefs @nkie

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie