ankiewalvis.reismee.nl

Vlinderkwekerij, Nairobi National Park

Het laatste hoofdstuk van mijn 2020-2021 overwintering in Kenia . Ik ben weer thuis, volg week kan ik getest worden en dan begint mijn corona leventje hier weer. De vorige fotoserie van het Kakamega Forest heb ik nog afgemaakt ( daar krijgen jullie dan geen bericht van), maar nu nog foto's van de vlinderkwekerij in het Kakamega Forest en de safari, die ik met Jane, Emmanuel en Sammy maakte in het Nairobi National Park. Ik hoop jullie weer in levende lijve te kunnen ontmoeten, liefs van @nkie

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie