ankiewalvis.reismee.nl

Laatste week African Impact in Olifants River Resort

Intussen ben ik weer op Nederlandse bodem en monitor in mijn tuin merels, koolmezen, eksters, kauwtjes en tot mijn genoegen een roodborstje! Maar jullie hebben de foto's van de laatste week nog tegoed, dus die komen er nu aan. Dank voor jullie reacties en wensen, ik ben in de vliegende storm toch veilig geland. Een wekelijks log van mijn leven hier zou wat saai worden, dus tot de volgende reis. Veel liefs van @nkie

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie