ankiewalvis.reismee.nl

Traditionele Dhow race op 1 januari

Hoi, Elke eerste januari is er bij Shella een traditionele Dhow race. Nu ik dat weet zorg ik dat ik er op 1 januari ben. Het is een happening. Een stuk of 10 Dhows doen mee. Ze liggen langs het strand opgesteld en de bemanning moet vanaf het strand rennen naar de boot, zeil omhoog en een parcours varen, dat ook een deel over open zee gaat. Het is een drukte van belang, want allerlei boten varen mee om ze aan te moedigen. Net als vorig jaar won de bemanning van Old Lamu Town, nu met een andere boot "Prince " genaamd. Als ze weer bij Shella aankomen wordt de boot onder water gedrukt, hetgeen ik in de chaos elke keer mis. Op het strand is het dan feest met hossende mensen. Ik liep tussen de mensen door om foto's te maken net als Hilleken en later bleek dat zij op een filmpje op Tictoc terecht is gekomen. Als jullie dat willen zien, vraag het, dan stuur ik het via de app op. Ik hoop dat mijn foto serie een beeld van het geheel geeft. Veel plezier! liefs @nkie

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie