ankiewalvis.reismee.nl

weer geluk gehad........

Lieve warme vrienden,

Weer geluk gehad.....ik, althans het vliegtuig, waar ik in zat, landde om 5.30 uur zaterdagochtend op een beetje wit Schiphol, na een rustige vlucht. Om 7 uur lag ik in mijn warme bedje en toen begon het te sneeuwstormen, zoals jullie weten........ De sneeuw zag ik horizontaal uit de hemel vallen, dus om 12 uur wilde ik eigenlijk echt in winterslaap......

Enfin , De laatste dag in Dubai, was gezellig, met Kurt en Sandra geshopt, alleen Kurt heeft wat gekocht, ja,ja, deze dames zijn niet zo merkengeil !!!! Mensen kijken vind ik wel altijd leuk en helemaal daar, waar toeristen en gesluierde vrouwen en mannen in jurken samen rondlopen.

'sAvonds nog heerlijk vis gegeten met vrienden van hun en zij hebben me bij het vliegveld afgezet.

Weer veilig terug ben ik dus......... dank voor jullie warme gezellige reacties en tot de volgende keer!!!

Veel knuffels van @nkie

Reacties

Reacties

Hidde en Bep de Vries

Hoi Ankie
Veel plezier daar. Het ziet er naar uit dat wij volgende week ook weer gaan varen. Lekker naar Bonaire

André Scheen

ik vind een heel oud bericht via google, ben benieuwd of dit nog beantwoord kan worden.
André en Loes Scheen.

ankie stiasny

Wat was de vraag???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!