ankiewalvis.reismee.nl

mijn droomreis .....de Galapagos

Lieve Allemaal,

Bepakt en bezakt ben ik om vandaag te vertrekken.........tot mijn verdriet gaan we eerst nog afscheid nemen van mijn tante Pauk, de zus van mijn moeder. Ze besloot plotseling dat ze liever bij haar ouders, man , zus en broer wil zijn. Maar ik ben blij dat het zo uitkomt, dat ik erbij kan zijn.

Daarna vlieg ik via Bonaire naar Guayaquil in Ecuador, waar ik een nachtje overblijf om zondag naar de Galapagoseilanden te vliegen en de boot op te gaan....... ik ben zoooo benieuwd....lekker in de natuuur zal me in elk geval goed doen.....

Intussen heb ik van Linda en Marion, haar fotoboek maakt me mijn droom wakker, zij waren er anderhalf jaar geleden........vernomen, dat de internetverbinding niet altijd optimaal is......dus als jullie niets horen ,ligt het daaraan........

Maar ik zal het proberen, want geniet ook altijd van jullie reacties!

Voor jullie hoop ik dat hier de lente gaat doorbreken......

Veel liefs @nkie

Reacties

Reacties

charlotte

Lieve Ank,
Het is je van harte gegund na de hektiek van de laatste maanden. Even alleen aan jezelf denken en genieten in de mooie natuur! Buen viaje!

jelly

lieve Ankie,
Goede reis, laat alles los en genieten maar!

Tot ziens,

Liefs,
Jelly

herma

Hoi

Kijkend naar de grijze lucht en de narcissen op mijn tafel, hoop ik voor je (en wens je het van harte toe) dat je heeeeeeeeeeel erg mag genieten en super (!) veel bij mag tanken.

Liefs Herma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!