ankiewalvis.reismee.nl

weer thuis......

Ja, ik ben weer veilig thuis..........Vanuit het hotel in Manilla om 4 uur in de ochtend vertrokken en ik was om 10 uur in Kuala Lumpur..........daar moest ik wachten, want de KLM vertrok pas om 23.55 uur naar Amsterdam........Kuala Lumpur vliegveld is er niet een waar ik enthousiast van werd....slechte, onduidelijke informatie en geen behulpzame mensen, dat was ik niet gewend, wand de Filippijnse mensen zijn erg behulpzaam........

enfin, laptoppend en etend, dat is er wel, ben ik de dag doorgekomen........

Toen zag ik op de info lijst.......nieuwe gate voor Amsterdam.......het vluchtnr was wel anders, maar een combinatie van Malaysian Air en KLM, dus dat kan dacht ik..........

ja, dus bijna het vliegtuig gemist, omdat ik aan de verkeerde gate stond!!!!!!!!

De KLM vlucht was erg leeg, dus genoeg plaats, goed geslapen en zelfs bijna een uur te vroeg (5.10 uur )aangekomen........er wie stond daar op me te wachten?????? Lieve Karmijn!!!!!! zo vroeg in de ochtend .........ik was heel blij om haar te zien en ze had ook nog een bruine boterham met kaas voor me bij zich!!!!!! dat had ik aan eten gemist, heerlijk!

Ja, en hier is het koud ( 40 graden verschil voor mij...) en sneeuw, die ik wel mooi vind, als ik bij de kachel het raam uit kijk! Ik ben dus aan het coconnen ........wil nog niet echt in actie komen.........wel goed geslapen vannacht..........komt allemaal goed en ik ben blij om weer thuis te zijn........het is een fantastische reis geweest en ik heb intens van alles genoten.......

Dank voor jullie reacties op mijn log, die waren erg belangrijk voor me, want het stimuleerde om jullie te laten weten wat ik allemaal meemaakte.............

Tot ziens en veel liefs van @nkie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!