ankiewalvis.reismee.nl

Eerste week dec 2021 Naboisho

Hallo Allemaal, 


Dank voor jullie complimenten en goede wensen.

Dit weekend doe ik weinig , want ik merk dat ik toch wel moe ben van alles.

Afgelopen dagen waren gevuld met leeuwen, leeuwinnen en welpjes.

Fantastisch, elke dag leeuwen, zelfs 2 van anderhalve maand oud. Ze kwamen nauwelijks 

boven het gras uit!


Woensdag avond hebben we in een tropische regenbui gereden om dieren te spotten. Dat werd niet veel, maar het was

zo nodig, dat schreef ik al. Donderdag en vrijdag wat buien gehad, maar 

de zon is ook weer doorgekomen en dit weekend heb ik lekker in het zonnetje 

opgewarmd, want  het is ook koud geweest, 12 -18 graden dan heb ik het hier koud

Je ziet alles alweer groen worden.

We hebben de bekende activiteiten gedaan, zoals dieren tellen, kuilen volgooien met stenen, zodat de weg berijdbaar is en invasieve planten verwijderen. Het is geruststellend om te zien dat er veel minder van die planten zijn, dus het werkt.


Ik heb het gezellig gehad met Benoit en Shams. Drie vrijwilligers is heerlijk, want je hebt

alle ruimte in de auto en eigen kamer. 

Onze kok werd ziek, malaria en een paar keer heeft Shams gekookt, dat wilde ze graag

en ze deed het prima.  Ik heb afgewassen. Vanavond komt een vervangende kok.

Gisteravond zijn we met z’n drieën in het resort Eagle Vieuw gaan aten, even eruit

in het  weekend.

Gistermiddag zijn Lincoln, Jane en Evelyn  ( reisorganisatie ) en nog wat mensen 

ons komen opzoeken, was leuk om te kletsen.

Nieuwe Coordinator Jane heb ik nu ook ontmoet. Een slanke kleine  Masai vrouw, 

die van wanten weet heb ik de indruk. Iedereen vindt haar aardig, dus dat komt vast goed.


Morgen gaat Shams weg en komt er een andere vrijwilligster, die ook al vaker is geweest.

Het is leuk dat velen weer terugkomen, een goed teken!


Een kort verslag, want een korte week!

Lekker speculaas eten vandaag?!

Dikke knuffels van @nkie


Reacties

Reacties

Charlotte

Klinkt weer ouwerwets goed Ank, verstandig om ook effe te dimmen, want de afgelopen periode was best heftig.
Fijn dat je met een leuk team zit en ook niet teveel, is op onze ouwe dag niet prettig?. Hoop dat je naast wat (noodzakelijke) regen toch ook het zonnetje regelmatig ziet. Hier momenteel ook niet onaardig qua weer. Geniet van al je leeuwenkinderen?

Els

Lieve Ankie, goed om te lezen dat je weer in je element bent, in het vertrouwde Naboisha park! Fijn om te lezen over je activiteiten en wat mooi dat je deze eerste week zoveel leeuwen met welpjes hebt gezien! Prachtig! ?

Monique

Hoi Ankie, fijn om weer mee te kunnen gaan met je belevenissen en te weten dat je je weer thuis voelt daar!
Veel liefs, Monique

Jelly

Mooi en integreren.
Liefs jelly met hoofdpijn dus kort

Car

Ha Ank het klinkt weer zo vertrouwd….heel leuk is dat! Geniet van alles daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!