ankiewalvis.reismee.nl

voorbereidingen

Zo, de 'Feestdagen'zijn voorbij en ik kan me nu echt gaan voorbereiden op mijn reis naar Thailand.

GELUKKIG NIEUWJAAR! EEN GEZOND, GELUKKIG , ZONNIG, RIJK en ENERGIEVOL 2010 wens ik iedereen!

Donderdag 7 jan vertrek ik vanaf Schiphol.vrijdagmorgen ben ik dan in Bangkok en ga in Jomtien Beach eerst bijkomen en acclimatiseren. Maandag begint de rondreis, die ik met Fox reizen ( zie Emeraldreis op hun website) voor drie weken ga doen door Noord Thailand. De toeristische attracties, maar het schijnt allemaal mooi te zijn en ik hoor alleen maar goede verhalen van mensen, die in Thailand geweest zijn.

Een goede manier om te overwinteren, denk ik.

Daarna ga ik naar het zuiden van Thailand om daar te duiken , te luieren en in de natuur te zijn.

Dit reislogboek is nieuw voor mij, dus ik ben nog alles aan het uitvinden

Undecided
ook deze zonnetjes heb ik nog nooit gebruikt, sommigen zijn duidelijk, maar wat anderen voorstellen??? Enfin,als jullie dit lezen is mij al heel wat gelukt
Laughing

Ik stel me zo voor dat het ook leuk is om jullie reacties te lezen, als ik ergens in een internetcafé zit

Cool
Wink

Als de sneeuw warm was dan zou ik wel hier blijven, veel liefs @nkie

Reacties

Reacties

marlou

hihi dat ik nu 't 1e berichtje naar je stuur..."het" internetwonder Marlou...Lieve Ankie vind je waaaaaanzinnig stoer!!!! Ben stiekem jaloers en ik ga je zeker volgen!!!! Geniet!!! Ook een beetje voor mij...verheug me nu al om zo met je "mee te reizen"
nu...ben benieuwd of dit aankomt...in elk geval veeeel liefssssssssss XXXXLOu

marlou

nou jaaaa!!! 't is me gelukt!!!! waauwww!!!heb nu de smaak te pakken...
vergeet ik nog te zeggen: Goede Reis en sterkte/succes met de voorbereidingen/reisefieber?
xxxLOu

Suzanne

Heeeey Ankie! Nou wat een mooie site, wauw! Het is even puzzelen, maar dat moest ik ook hoor! Je krijgt er van zelf handigheid in! Ohhh wat ontzettend leuk zeg, krijg er ook weer helemaal zin in! Echt te gek dat je het gaat doen. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar je verhalen, maar heb mijn emailadres al achtergelaten op deze site, dus dan krijg ik vanzelf een mail! Veel succes met de voorbereidingen en alvast een ontzettend goede vlucht.. en enorm veel plezier op de rondreis! Ik reis met je mee!
Liefs Suzan

herma

Lieve Ankie.

Heerlijk dat je dit kunt en gaat doen.
Ik wens je een superfijne tijd en de sneeuw zul je echt niet missen, anders bewaar ik wel wat in de vriezer!!
Liefs Herma

martha

lieve ank
nogmaals een hele mooie reis en wij zullen je vanuit poppel zeker volgen

Katinka

Lieve Ankie,

Heel veel plezier en ga lekker genieten van alles, wat leuk dat we je kunnen volgen op deze manier!!
Het is nu echt aftellen!
Wat een heerlijk idee lekker naar de zon!

Een hele goedereis en heel veel plezier, ik denk aan je!
Liefs en knuffel,Katinka en familie!

Astrid

De website ziet er zéér professioneel uit! Ik ga je op de voet volgen.

Geniet van de zon en denk af en toe eventjes aan ons hier in de kou (maar niet te lang). Wij zullen in elk geval vaak aan jou denken.
Als je per ongeluk een mooie glinsterschub tegenkomt, kijk dan goed om je heen, de mooiste vis van de zee is dan niet ver weg, zo leert de literatuur ons!

jolanda

Wat een goed idee, zo'n reislog, ik ga het zeker volgen,heel veel plezier in Thailand!

linda

Je reislog ziet er onwijs gaaf uit. Ik ga je zeker volgen.
Have fun

Esther

Hai lieve Ankie,

Wat ontzettend leuk om je zo te kunnen volgen! Ik wens je heel veel plezier en hele mooie momenten toe. Ik vind het super van je dat je de reis gaat ondernemen! Ik zal aan je denken. Dikke kus van esther.

charlotte

Lieve Ank, net gekeken of je op tijd vertrokken bent en het is gelukkig gelukt. Geweldig hoor deze weblog, we gaan je uitgebreid volgen. Ga maar heerlijk genieten tropenkind!
liefs vanuit een ijzig zonnemaire.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!