ankiewalvis.reismee.nl

Puket

Sawadee ka,

Voorspoedige busreis naar Puketstad, waar Rolienme stond op te wachten.Erg leuk om haar weer te zien. Zij woont in het zuiden vh eiland Puket, waar het dus rustiger is. Ze heeft me de omgeving laten zien en ik heb een scooter gehuurd om zelf heen en weer te kunnen rijden. Yentl en Emma ,jullie zouden me moeten zien, ik doe met jullie mee! Weer een vervoersmiddel aan mijn rij toegevoegd!

Rolien zit midden in haar verhuizing, dat had ze me verteld, dus beide huizen bekeken. Haar nieuwe huis ligt prachtig op een heuvel vlak boven zee, dus 2 min lopen en je bent op een mooi strandje en neemt een duik in zee. het huis moet wel opgeknapt en schoongemaakt, dus daar is zij met vrienden en familie al dagen mee bezig. ik kon aan de bak en heb mijn voetprint gezet door muur te verven en ramen te lappen.

Ze heeft voor mij een kamer geregeld, op de scooter vlakbij in een prachtige tuin aan een mangrovebaai.Prima. Nu ben ik hier twee dagen en ik snor rond om mooie uitzichten te zien en ontmoet mensen, die ze hier kent. 'sAvonds zijn we naar een strandbar gegaan om te eten en wijntjes te drinken ( eindelijk weer wijn!).

Ook weer naar Puket stad geweest om mijn vligticket naar Bangkok te regelen, ja, ja, woensdag vlieg ik daarheen om donderdagnacht het vliegtuig naar Amsterdam te pakken.

Ik wil jullie ook graag weer zien, weinig te vertellen, want jullie weten al alles, dat is komisch. Wel veel gebeurd met verschillende van jullie, dus ik kom het allemaal weer in levende lijve horen.

Waarschijnlijk ga ik nog wel even naar Phi Phi eiland, Rolien probeert of we nog samen kunnen duiken.

Ik geniet nog even intens, veel liefs @nkie

Reacties

Reacties

marlou

Ha Lieve Ankie! het lijkt wel alsof wij aan het weer kunnen merken dat je weer richting huis komt...voor het eerst sinds tijden is het zacht, zelfs een bleek zonnetje.! (pff wat voelt dat weer lekker!!) Opeens voelen we dat de lente probeert door te breken, als jij nu de rest van de warmte voor ons allemaal meebrengt? Wat heb jij deze reis toch ongelofelijk goed getimed! Het kon echt niet beter!. Ik kijk uit naar je zonnige energie en uitstraling, de winter is hier echt lang genoeg geweest. Bij SAM veel uitval, voor het eerst sinds jaren, nu niet meer door kou, sneeuwval, verkeer, maar door ziekte. Zowel therapeuten als kinderen. De lente moet dus snel doorbreken! Neem je 'm voor ons mee? Ondertussen lekker blijven genieten van elk moment! (maar die raad heb jij helemaal niet nodig volgens mij...) wel heel veel XXX + liefssssssss LOu
enne oja...de SAM dag gaat heeeel leuk worden!!!! zo fijn dat je erbij bent!!! Er is weer veel bij te praten, 't visje bij Dries wacht....

Charlotte

Lieve Ank, het lijkt wel of je na je 60e vleugeltjes hebt gekregen en bergen energie!! Geweldig wat je allemaal doet, je verhalen zijn nog steeds hardstikke leuk om te lezen. Volgens mij blijft er nog genoeg om over te praten!!
De sneeuwklokjes, helleborus en crocusjes bloeien, dus welkom weer thuis.
Liefs, charlotte

Katinka

Hai Ankie,

Leuk weer een verhaal te lezen van je belevenissen!
Zo ben je wel heeeeeeeeeel ver weg maar toch ook een klein beetje dichtbij omdat we toch kunnen lezen wat je mee maakt!

Hoop inderdaad dat je nog een klein plekje over hebt in de koffer voor de zon, hier is het inderdaad nu minder koud maar ik heb volgens mij nog nooit zoveel sneeuw gezien in 1 winter.

Maar goed we gaan nu op naar het voorjaar.
Heel veel plezier nog je laatste dagen daar en tot de Sam dag dan zijn wij er ook bij!

lieve groetjes,
Katinka

Monique

Lieve Ankie,
Verheug mij er op je weer te zien (natuurlijk blákend van gezondheid en energie) en weer gezellig samen naar 't DH te rijden.
Goede reis naar huis, vergeet die koffer met zon niet!
Veel liefs, Monique

ria stricker

Hoi Ankie,

Mijn computer is al geruime tijd stuk. Zit nu in de bibliotheek te mailen.
Ik heb ook niet je verslagen kunnen lezen. Gisteravond luke het even om in mijn mail te kijken wat de naam van je site was. Liesbeth P had hier om gevraagd. Ik heb het haar gegeven maar je bent al bijna terug.

Aan je verslagen te lezen heb je erg genoten. Hier heb je niets gemist. Alles werd overheerst door de kou en sneeuw.

Hopelijk tot gauw.

Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!